Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 21:31   #54
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Da har du mat en stund da kanskje? Fryser du ned, eller blir det spist opp før den kommer i fryseren?

Er litt småuggen her i dag jeg. Tror det er fordi det er min andre dag på kun lavkarbo-kosthold. Følte meg slik sist gang også helt i starten.
Husker jeg var skikkelig kvalm og måtte bare legge meg nedpå litt. Men det ga seg heldigvis da! Så gjør nok det nå også!

Vært flink i dag med vannet da! Drukket masse vann! Lillemann har også vært flink i dag. Han har hatt noen dager hvor han har spist bare dærter (han får mme), men i dag har han spist 5 ganger uten noen dærter innimellom. Og alle flaskene har han drukket ca. 140 ml. Nå ligger han nybadet ved siden av meg, og dupper litt av. Snart på tide med ny flaske vel. Snart 3 timer siden den forrige.

Utviser stålkontroll :P Så en boks suppe i uka.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat