Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 18:29   #11670
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av tuftemor, her.

Hei. jeg også sliter med smerter under bena. Legen sa det var betennelse. Jeg har ikke fått noe for det. Hvordan utarter smertene hos deg seg?
Jeg får fryktelig vont når jeg står en stund eller går. Det er mest under selve hælen men etter en stund sprer det seg til under hele foten. lurer på om du har fått behandling eller er det ikke noe å gjøre. jeg har hatt det ett halvt år snart.

Høres ut som meg. Jeg pleier og si at det kjennes som jeg har gått med høyhælte trange sko over lang tid og at hele hælen er en hoven ball, men hælen ser helt normal ut, altså. Og gå eller stå er smertefullt og det blir verre av og stå/gå mye.
Reumatologen så på ultralyd at det var betent langs hele festet, og hun sa at noen fikk noe lindring av og gå til fysioterapaut og få http://no.wikipedia.org/wiki/ESWT, men at dette var kronisk (iallefall hos meg), så det vil bare virke midlertidig......