|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Jeg fikk vite av reumatologen at jeg har kronisk senbetenellse i begge hælene i festene til akillessenen (ikke rart jeg har hatt vondt i lange tider), og at jeg må velge sko som støtter godt og avlaster.
Med lite penger i pungen og vonde føtter, lurer jeg på om noen av dere har tips til gode varme sko som ikke får lommeboka mi til og få panikk. Her er tempen i dag 13,9 minus ute, men vintersdag er det ikke uvanlig at det blir 25-30 minus.....
Du tar vel omega3 når du har betennelser? Det hjalp meg iallfall. Men så er det visst sånn at "alt" som er betennelsesdempende og immunmodulernde hjelper meg da...
Når det gjelder sko har jeg et par lette fjellsko som jeg bruker som vintersko. (Finner ikke vintersko fordi jeg er for kresen, så når det er så kaldt at forfengeligheten må vike så ender jeg opp med fjellskoene - dette er ikke mine, men liknende. Ikke billige sko, men sko som jeg bruker til mer enn en ting. )