Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 14:41   #48
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Jeg syns ikke det møllerens lavkarbo-brødet var sånn supergodt jeg. Spiser heller Nannahs knekkebrød da

Forøvrig, matboks er det over et år til jeg skal lage meg etter planen Er i mammapermisjon for øyeblikket, og koser meg med min 9 uker gamle sønn

Frokosten i dag ble ribbe og kylling. Men må ærlig innrømme at de kyllinglårene var ikke de beste jeg har spist. Men kanskje fordi jeg er vant med svensk kylling som jeg liker bedre Tenkte jeg skulle lage sjokolade-cookies etterpå fra Fristende lavkarbo-boka. Greit å ha noen alternativer til julebaksten tenker jeg!

Her er det hvitt ute!! Tenk, snøen kom i år også! Og kaos på veien etter hva jeg har lest. Her skal vi ut å trille for første gang i snøen etterpå. Sola skinner jo litt også. Blir kos det! Jeg og lillegutt på snøtur

Så koselig da! Gratulerer med lillegutt Jeg spiste ikke av brødet selv, men fikk mye skryt for det. Jeg lagde som sagt foccaciaversjon og hadde i mye oliven og soltørket tomat. Til og med en som ikke liker oliven likte det, og da er jeg fornøyd
I dag er det trening igjen. Banna bein. Men må være litt forsiktig pga hosten min da. Så tar det rolig og stopper om hosten begynner.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat