Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 14:37   #13
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Økt forbrenning

Lavkarbo gjør ET eller annet med forbrenningen ihvertfall. Jeg har økt normaltemperatur til endelig og ligge på minst 37 grader, hvor den før var 36.4.

Så lenge jeg spiser lavkarbo går jeg ikke opp i vekt, selv om jeg noen dager spiser en del mer enn andre dager.
Nå har jeg en litt sær kropp, med langvarige infeksjoner og betennelser, så vektnedgang er ikke enkelt foreløpig - siden jeg pt også går på store doser penicillin og infeksjonsmedisiner.

Jeg tenker at om du Yrla ikke klarer spise MER mat, er det desto viktigere at den maten du spiser er så næringsrik som mulig. Da kan du spise mindre mengde, men allikvel få i deg den næringen kroppen trenger.

Med spiseforstyrrelser av et eller annet slag er det nok vanskelig uansett hvilket kosthold man velger. Hvis det er så, håper jeg du får hjelp i form av behandling eller ihvertfall samtaleterapi - det er tungt om noe slikt skal få FOR stor plass i livet, siden livet byr på så mye mye mer enn bare forholdet til mat

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat