Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 15:38   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg kapitulerer

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg synes det er flott jeg at det er noen her inne som vil dele av sin erfaring uten å bli analysert ihjel. Ts har prøvd lavkarbo i 5 uker og gått opp. Ja det betyr vel kanskje da at lavkarbo ikke er en vidunderkur som passer de fleste det da. Det vil alltid være unntak. 5 uker på lavkarbo med kun 1500 kal bør gi bedre resultater enn å gi vektøkning så fremt du ikke har en bmi på 18 da....

Lavkarbo er ikke for alle, men den kan passe fint for de som rett og slett er feite. Ts r kanskje ikke uberfeit og bør hente inn 5 kg ned på en annen måte. Please, ikke analyser Ts ihjel nå da.

Let the war begin

Let the war begin? Må ALT være en krig med to sider for deg??

TS sier ingenting om hva hun har spist. I tillegg har hun vært sulten, noe som ikke er særlig vanlig når man spiser lavkarbo, HELLER IKKE hvis man spiser lite kalorier med lavkarbofordeling av næringsstoffer.
Forumet ville nok kunne veiledet om det viser seg at TS ikke helt har fulgt prinsippene for lavkarbo, men det får vi jo aldri vite nå.

Dessverre er det ikke uvanlig at flere som har spist lavkarbo etter "egenkomponert" faktisk har spist feil, og deretter klandret "lavkarbo" for å ikke fungerer for dem. Som medlem av et lavkarboforum mener jeg at det er svært viktig at vi får fram "hva som gikk galt" - og har man så fått alle kort på bordet og TS HAR spist korrekt etter lavkarboprinsippene, vel så er det ihvertfall avklart. Ingen har nytte av feilinformasjon om lavkarbo.

Kjære TS - jeg anklager deg ikke for ikke å ha spist lavkarbo etter retningslinjene. Jeg reagerer på at du har vært sulten, noe som vanligvis ikke forekommer hvis man spiser nok fett, og ihvertfall ikke etter 5 uker. Håper du finner en retning og måte og få vekk de siste 5 kiloene uten å være sulten

Er ellers enig i at 5 uker er litt kort tid og at ketogent kosthold ikke er optimalt for "pyntekilo".

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat