Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 15:21   #14
amritam
Medlem

amritam sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver, med lite karb og uten kunstig smak - noen med gode anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Tror ikke det du vil finne et proteinpulver uten karbohydrater med 100% naturlig smak.. Akkurat som du ikke vil finne sukkerfri brus eller sukkerfritt godteri med naturlig smak. Tror det beste da vil være å kjøpe et naturelt vaniljepulver og heller smaksette det selv med f.eks. naturlig kakaopulver eller bruke det i bærsmootie. Har bestilt noen naturlige ekstrakter jeg bl.a. tenkte å prøve å smaksette vaniljepulveret mitt med, spent på hvordan det går

Sier ikke at jeg trenger naturlig smak, men at denne jeg kjøpte nå var ekstremt søt. Og ja, jeg kommer til å fortsette med å blande min egen som jeg har gjort en god stund: Myosyn nøytral med litt stevia, vaniljepulver og evt. litt kakao.

Tidligere, da jeg ennå kunne spise kunstige søtningsmidler, brukte jeg pulver fra Proteinfabrikken, og det var helt greit.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat