Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 15:09   #53
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger brukes på mat?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

og så plusser du på halv skatt for desember, så er du nok nærmere 100 000,- i desember tenker jeg Ergo: 120 000,- utbetalt er ikke så fryktelig mye i desember måned, ikke såå mye at man bør sperre opp øynene ut fra snittinntekten til nordmenn flest iht ssb

Wow baby Vi har ca 35.000 utbetalt på en god måned. I desember, med den halve skatten blir det kanskje 45.000 da. Han jobber fulltid, jeg jobber så mye jeg kan (mellom 70-80%) også går jeg på skolen i tillegg.

Er sykt nysgjerrig på hva slags sykepleier kona di er, for jeg vil også gjerne tjene like mye da jeg blir ferdig utdannet.

Du spør om man ville spist annerledes dersom maten var gratis. Grunnen til at ingen har svart på det er kanskje at det er et totalt ubetydelig spørsmål?

Jeg jobba 220% i en periode da jeg var 20, singel osv og ja, da brukte jeg mye mer penger på "luksus"mat enn det jeg gjør nå. Men nå er jeg 26 år med heller lån i huet og ræva enn penger. Så hadde jeg plutselig tjent masse mer nå så hadde jeg nok ikke det. Da hadde jeg betalt litt mer på huslån, leilighetslån, billån, spart litt mer osv.

Hadde jeg ikke hatt noe lån så hadde jeg sikkert handlet litt dyrere mat, men er ganske fornuftig og sparsommelig oppdratt, så hadde neppe tatt helt av.