Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 13:21   #14
Arendina
Nytt Medlem

Arendina sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Moss
Arendina er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner 1 desember 2011

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Prøv å ikke gå på vekta hele tiden, hold deg til én gang i uka om du lar deg stresse av den. Naturlige svingninger i væskebalansen gjør at vekta kan variere noe veldig fra dag til dag. De 1,3 kg du har gått ned er antagelig mest vann. Jeg ser du har en bmi på 26, du kan antageligvis ikke regne med å gå ned så veldig kjapt. Ketolyse er beregna på de som skal ned 10 kg eller mer. Det kan godt være at DU mener du har mer enn 10 kg for mye, men det er ikke sikkert kroppen din er enig. Til syvende og sist er det den som bestemmer, i alle fall på lavkarbo, ettersom det er vektregulerende. Angående sparemodus, så er det ingen grunn til at kroppen skal velge det om du gir den nok mat. Så spis maten din!

Suget ditt etter søtt kan godt komme fra alle søtningsstoffene du har i deg. Anbefaler deg å kutte det ut og se om det hjelper.

Drikk vann i stedet, ha eventuelt i peppermyntedråper eller en sitronskive eller noe.

Mørk lilla kan tyde på at du drikker for lite. Sjekk hvor mye vann du trenger ved å gange vekta di med 0,03. Da får du antall liter vann du burde få i deg pr dag, inkludert vannet du får i deg fra mat. Mengden vann fra mat varierer selvsagt, men trekk fra en liter eller noe, da blir det sikkert bra. Sjekk fargen på urinen utover dagen, er den ganske lys eller blank får du i deg nok.

Jeg har testet flere ganger og frem til den dagen har den vert lys lilla, og om jeg drikker mer, så drukner jeg Men leste et sted at det ikke hadde noen betydning om den var lys eller mørk lilla, men hvorfor har de da de to fargene

Tusen takk forresten for masge svar, snill du er som tar deg tiden til dette. Det er vel kanskje flere her inne som synes at min BMI ikke er så høy, men alt er relativt mener jeg. Jeg har jobbet som instruktør i mange mange år, og er vel litt forskrudd når det gjelder kropsbildet...Men nå har jeg satt idealvekt 4 kg høyere en det jeg var før den siste graviditen. Etter 1. graviditet trente jeg som en gal 1 år etter fødselen, og gikk ned masse, men jeg har rett og slett ikke ork til å trene mer nå, tror jeg har trent så mye gjennom årene at jeg har fått aversjon mot dette... Trener du?

Dette året har jeg lagt på meg mye som også er en følge av my stillesitting. Jeg har opperert bort galleblæra, hatt forferdelig mye smerter, og etter det bristet jeg 6 ribber da jeg falt med hele trappa...

Men, la os nå håpe at dette året fikkk jeg alt, og at neste år er smertefritt

Nå skal jeg skifte og ta meg en halv times gå tur i skogen, trenger både frisk luft og bevegelse.

Jeg har forresten de siste 2 dagene forferdelig hodepine!!! Hadde ikke dette i begynnelsen, men først nå...trodde det skulle gi seg etter ca 2 uker jeg, ikke begynne da? Kjenner du til det?

Nok en gang, hjertelig takk for at du tar det til til å svare meg, setter enormt stor pris på det...og, skal ta det med ro med vekta, 1 gang i uka fom nå

Arendina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat