|
Sv: Jeg kapitulerer
Opprinnelig lagt inn av elinm, her.
Jeg gir meg, etter 5 uker på lavkarbo/ketose har jeg gått opp 1 kg. Jeg har bare 5 kg å ta av, og selv med 1500 kcal om dagen gikk jeg ikke ned. Og hva er poenget med lavkarbo da, når man må gå rundt å være sulten.
Det fungerer sikkert på mange denne dietten, men den virker ikke på min kropp, dessverre.
Jeg syns det er fint at du lager en sånn tråd jeg. For da får vi dette perspektivet også. At du har bare litt du skal ned men får det ikke til. Samtidig så syns jeg at det kanskje blir litt sterkt å si at det ikke virker på din kropp,- enda. For selv om du syns at 5 uker er lenge så er det ikke det. Har du gått på lavkarbo/ketolyse tidligere? Hvordan spiste du i forkant av dette?
For kroppen trenger veldig lang tid til å omstille seg. Og ikke minst hvis den bare skal ned litt så suser det ikke avgårde slik som med overvektige.
Og det kan være en filleting som gjør slik at det holder igjen. Slik at vekten ikke slipper. Det kan være det.
Så hvis du har lyst så kan du jo skrive opp hva du spiser så kanskje andre kan se det fra en annen vinkel. Kanskje noe går an og justeres på. Eller kanskje du har prøvd?
|