Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 10:59   #102
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hva slags benbygning har du ?

Opprinnelig lagt inn av Hungrymouse, her.

Før pleide jeg å unnskylde meg med at jeg hadde kraftig benbygning, og at eg derfor veide litt mer enn mine spinkle venninner.

Nå ser jeg derimot at dette er langt i fra sannheten. Er 167 cm og håndleddet måler 12 cm.....

Dette stemmer også godt overens med at jeg nå veier mindre enn jeg ser ut som jeg gjør, og at jeg ikke skal se så mye på bmien.

bmi tar jo overhodet ikke hensyn til muskler og benbygning. Så med lite trening innabords og lett benbygning så blir min bmi forholdsvis lav i forhold til de som er godt trent og har mer skjelettmasse på innsiden tenker jeg. (hadde 14,3, så kraftigere enn deg, men likevel lett bygd om dette stemmer - jeg føler meg egentlig mer "middels" bygd..

Sist redigert av Chamomilla : 06-12-11 kl 12:08.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat