Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 03:21   #37
ToreH
Gjest

Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Blir jo noe annet når man selv spør.

Skjønner ikke hva som driver noen til å gå opp til en fremmed person en ikke engang trenger å prate med bare for å fortelle dem at de regelrett stinker, da mangler man noen antenner syns jeg. Hvis noen lukter så ille at folk prater og det er sjenerende for mange er det jo såklart bedre å si fra på en grei måte da.

En fremmed hvorfor ikke? Er verre å gjøre det samme med en arbeidskollega, han/hun må du jo forholde deg til etterpå også....det slipper du med en fremmed.

Men når en dame spør om hva jeg synes så sier jeg ikke alltid hva jeg mener fordi jeg vurderer alltid om hun vil tåle det. Er hun/han en skjør person med litt lavt selvbilde og selvtillit, så sier jeg ikke alltid at han/hun så absolutt burde gjøre noe med ånden, klærne, håret, sminken osv....men pakker det inn litt så han/hun ikke bryter sammen på do. Opplevd det et par ganger med jenter og de hater meg enda tror jeg. Med menn er det enklere, vi klinker til hverandre, blør litt og så drikker vi en øl siden. hehe. det siste var en spøk ok?

Svar med sitat