Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 20:03   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Coloscopi, Picoprep og anafylaktiske reaksjoner.

Finnes ihvertfall to forskjellige typer som jeg vet om. Laxabon som man skal drikke 4 liter av, picoprep er vel den andre som skal drikkes i to omganger og som du fikk reaksjon av? Sjekk ut virkestoffet i laxabon om det er det samme som i picoprep. Jeg brukte phosphoral som også skal drikkes i to omganger og er mindre væske og få i seg enn laxabon. Er phosphoral og picoprep det samme mon tro?

Jeg leste også at om du holder deg til væske 3-4 dager før undersøkelser, altså drikke og supper, og bruker vanlig klyster samme dag som undersøkelsen finner sted kan du gjøre dette. Du kan lese mer om her

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat