|
Sv: Stinker jeg virkelig SÅ ille?
Opprinnelig lagt inn av Tonjenic, her.
Kom på jobb i dag tidlig og til min store forundring sier en kollega (som jeg ikke kjenner) "hørt at du går på lavkarbo. Lenge har du gått på det nå da?" Jeg svarer at jeg har gått på det i 2 mndr nå..Så ler han bare litt å sier "ja det kjennes. Når du kom inn hit nå så stinket det. Jeg ble kvalm. Det luktet en blanding av søtt og neglelakkfjerner" Jeg blir veldig brydd, men ler det vekk og sier bare at "ja, jeg vet"
Men NEI...Jeg vet ikke?
Jeg har ikke kjent noen som helst lukt jeg. Og jeg lukter jo alltid godt..Vasker meg alltid godt og bruker parfyme og deo hver dag. Kan ikke skjønne at jeg da kan ha så sterk kroppslukt..
Jeg gikk rundt å var flau i hele dag og følte at alle synes jeg luktet rart/vondt.
Det var skikkelig ubehagelig. Jeg har prøvd å ta av meg genseren og virkelig sniffet, men jeg kjenner virkelig ingenting...
Jeg vet jo at når man er i ketose (som jeg har vært i 2 mndr nå) Så kan det hende man kan kjenne lukt fra ånden, Men så ekstremt da mann? At han ble kvalm og at det lukta skikkelig som han sa..Det var en intens lukt..
Huff...Jeg tror jeg må dusje oftere jeg :P
Ojsann... Jeg har vært på lavkarbo like lenge som deg, og føler selv at ånden har blitt ok igjen. Må vel ta en vennetest snart...
|