Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-11, 00:43   #127
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Unnbjorg, her.

Ja denne boka var fantastisk, og jeg fikk lyst til aa lese mer av denne forfatteren. Men ble skuffet over de to neste: Marina og Engelens spill, som absolutt ikka var paa samme nivaaet.

Det er så fryktelig irriterende når det er slik!

Nå leser jeg "Mellom sommerens lengsel og vinterens kulde" av Leif GW Persson. Den. Er. Så. TUNGLEST!!! Jeg elsker jo krim, og pløyer meg normalt igjennom en bok på under en uke, men denne harj eg holdt på med i flere måneder! Ikke klarer jeg begynne på en annen heller, fordi jeg har en tvangstanke som sier at jeg MÅ lese ut denne før jeg kan begynne på neste Someone: SAVE MEEEE! Boka er bra altså, men det er noe med den som gjør at alt bare går så fryyyyyyyktelig sakte. Hmf.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo