Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 23:21   #26
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden 30+

Heheh, jo, takk. Det gikk litt fort ja, men vi fant ut at det var smartere å gjøre det slik, siden jeg ikke har sovet hjemme siden tidlig i september en gang. Å kaste bort nesten 4000 i mnd på en hybel hvor jeg aldri er, det er bare teit. Så da ble det slik Mine mål er å finne tilbake til motivasjonen. Kroppen min er så TEIT!! Jeg var jo skikkelig syk for et år siden, og spiste nesten ingenting. Jeg raste ned 15-20 kilo, og i sommer begynte de å komme på igjen uansett hva jeg gjorde (nettopp fordi jeg spiste igjen), og de har bare fortsatt. Nå er jeg begynt å trene igjen (men er nesten oppe der jeg begynte), jeg ligger høyere på karbene enn skaldeman sin filosofi tilsier, jeg er definitivt ikke i ketose fordi jeg ikke makter å gå så langt ned (det minner meg bare om det jeg spiste da jeg ble syk og gir meg brekninger) og jeg sliter med at jeg er deprimert (jada, sånn fin diagnose og alt.). Nå vet jeg liksom ikke hva jeg skal gjøre, jeg. Jeg skal være med sambo til foreldra i jula, og de lever alt annet enn lavkarbo, viljestyrken min er på minussida. og.. atte.. HJELP!?!?!?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat