Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 23:02   #102
ftdmia
Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 36
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Mitt bidrag:

Mamma: 200kroner for et håndpleiesett + litt til. Hun ønsker seg en ny kjøkkenvekt så da blir det kanskje det. Kjøper det hos arbeidsgiver så da blir det billig. Type 3-400 kroner til sammen. Kjøper kanskje litt til til henne <3

Pappa: bruker vel 3-400 kronasjer på ham også, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe enda. Tenker noe i retning en god bok? Vi er jo ganske like tross alt, og det er en av tingene jeg ønsker meg. Hehe.

Stemor: 2-400 kroner, aner ikke hva enda. Hun liker økologisk hudpleie og sånne ting, men hun har jo liksom alt da. Er ikke så lett å vite hva hun trenger! hihi

Lillesøstrene mine får en bok hver og en liten ekstrating hver. Det ble vel ca 200 kroner på den ene, og 350 kroner på den andre.. litt "urettferdig", men jeg tror at i deres øyne vil gaven ha like stor verdi - og det er jo viktig, ellers blir det ramaskrik. Det var bare det at den ene boken var så mye dyrere enn den andre.. (lillesøstrene mine er henholdsvis 8 og 11 år).

Storebror får barbermaskin! Dette blir kombinert bursdags- og julegave, og jeg er innstilt på å bruke rundt 5-600 på det. Kjøper av arbeidsgiver, så utropsprisen på varen vil nok være litt høyere. Får en grei barbermaskin til den prisen.

Dama til broren min og kusina mi får en slik gavepakning hver:

Kostet 200 kroner på nelly.com, men det er dessverre utsolgt nå. Jeg er jo personlig en neglelakkentusiast, og China Glaze har alltid vært ett av mine favorittmerker.

Den siste på lista mi er da altså sønnen til kusinen min, og han er hvertfall vanskelig å finne noe til - men jeg er jo tross alt fadder til ham så jeg må finne på noe lurt! Kanskje en photoshoot så de får tatt noen fine barnebilder?

Bruker ikke så mye penger på hver, men jeg er tross alt student og familien min skjønner jo det