|
Sv: Hvor mye penger på julegaver?
Opprinnelig lagt inn av j88, her.
Nå var det ikke det med sykkelen jeg reagerte på heller, men det du sa om at de var mindre glad i barna sine. Selvfølgelig er kvalitetssykler det beste, men som det også er skrevet her, så har folk god erafring med biltema sykler også. Noen foreldre har jo ikke råd til dyre sykler, da er det vel bedre med en biltema sykkel?
Da er vi enige da! Men jeg er uenig i at det er bedre med en sykkel enn ikke noe i det hele tatt. La vær å kjøpe en trafikkfarlig sykkel er min påstand.
Kjøp da heller en brukt kvalitetssykkel som er godt vedlikeholdt fremfor en Biltemasykkel. Enda verre blir det jo hvis du kjøper/arver en brukt Biltemasykkel....
Eller utsett det til man har spart opp litt mer penger og gå for en skikkelig sak.
Beveger du deg opp på 1500-2000,- for en barnesykkel rammestr 20"-24" er det et hav av kvalitetsforskjell fremfor den superbillige til 599-699-799,- hos Biltema....
For 1500-2000,- får du forresten en jævlig bra brukt kvalitetssykkel av et anerkjent merke med gode komponenter OG sikre bremser.
|