Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 21:00   #78
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

.Du var nå heldig som ihvertfall kunne dra på camping og ferie med naboen til syden da. Det kunne ikke jeg fordi det hadde vi ikke råd til rett og slett. Ikke kjente vi noen med kano, hytte eller hus i syden heller dessverre. Men jeg har masse fine minner fra de somrer jeg var hos mormor og morfar som bodde 2 mil unna. Det var også ferie for meg.

Eh, jeg sa ikke at jeg var på ferie i syden med naboen, det var nabobarna som var i syden. Vi kunne bare drømme om det. Men vi hadde venner med hytte på fjellet som lånte oss hytta. Og du må ikke tro det var noen dyre kanoer. Mine foreldre fikk kjøpte campingvogn billig, det fikk de til fordi de eide huset( fordi mine besteforeldre solgte gården sin hjemme i canada og flyttet), den var ikke i god stand, men vi har mange gode minner, selv om pappa reaprerte hist og her for å stoppe lekkasjer. Vi var sjelden på campingplass, for det kostet penger.
Saken er jo at selv om man er oppvokst med dårlig råd, hjemmesydde klær( jeg skal hilse og si at naboene faktisk var misunnelige på alle de fine klærne mamma sydde, det var ikke bare olabukser og joggebukser, men vinterdresser osv) og billig mat.
Og mine barn liker faktisk bedre å arve enn å gå å kjøpe klær. Klærne de får er kjempefine og knapt brukt altså, så det er ikke gammel og slitt, men fine klær. Vi hadde kunne kjøpt om vi måtte, men det er veldig fint å faktisk spare både lommeboka OG miljøet( ja, vi er litt vel opptatt av miljøvern her i huset).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat