Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 20:31   #70
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Du Hypah, det er måten du sier det på. Forresten vet jeg om mange som aldri har hatt noen dårlige erfaringer med biltemasykkel. Selv om jeg mener sykkelene derfra er noe billig skit og sverger til DBS, så sier jeg faktisk ikke at andre ikke er glad i ungene sine om de kjøper slike sykler.

Jeg er også oppvokst med dårlig råd, og vi elsket å få sekker med arveklær, det var kjempespennende! Vi dro på campingtur, naboen til syden, og gjett hvem som fortsatt har kun gode minner fra kanopadling, bålkos og regn? Mens de andre bare husker å bli solbrent og at de løp etter mora på jakt er sydenkupp.

At du har dårlige erfaringer betyr bare at vi er forskjellige. Jeg elsker i allefall mine barn og jeg uttaler meg ikke om at andre ikke elsker sine barn fordi de må ha billig sykkel for i det hele tatt få sykkel.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat