Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 20:22   #66
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forøvrig er jeg imponert over de som får hjemmelagde gaver til å være billigere enn kjøpte. Hver gang jeg kjøper inn til å lage ting blir det mange ganger så dyrt som mye jeg kunne kjøpt i butikken.

Det handler mye om planlegging, faktisk!
Du vet sånne treplater man brukte som smøreting ved siden av tallerknen i gamle dager? Kjøper 10 sånne på loppis for en 5'er og maler nisser etc til jul, blomster om sommeren, babyer og bamser etc når folk får barn etc. Malingen min har jeg hatt i snart 18 år og supplerer bare litt innimellom med nye, spennede farger og nye pensler.
Treboller, lysmansjetter, kurver, hobbysaker andre har gitt opp osv osv osv får man kastet etter seg på loppis og da har jeg "råvarer" til mange hjemmelagede gaver året rundt!