Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 20:19   #65
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tja, jeg har sett ganske stygge feil på dyre sykler også, så det er man ikke garantert mot bare fordi man legger mer penger i det.

Det er jeg helt uenig i. Det har med hvor mye tid man har! En hjemmestrikket genser til en voksen person koster jo kjapt noen tusenlapper. Jeg kan finne en veldig fin genser til en mye rimeligere pris, men det er jo det å ha mulighet til å bruke mye tid på det som skiller. Jeg vil si det ligger mer omtanke i det man har ofret av fritida si på, all den tid fritid i dag er en luksus vi har alt for lite av.

Forøvrig er jeg imponert over de som får hjemmelagde gaver til å være billigere enn kjøpte. Hver gang jeg kjøper inn til å lage ting blir det mange ganger så dyrt som mye jeg kunne kjøpt i butikken.

Det er jeg faktisk helt enig i. Materialer til å lage av er langt fra gratis!

Og jeg setter veldig pris på når venninna mi har brodert en fin pute til meg framfor å gå ut og kjøpe en cd fra topplista

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat