Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 09:54   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nedsatt forbrenning/økt fettlagring av lavkalori?

Det er vel rett og slett fordi at noen spiser ekstremt lite og da tærer på muskler, organer osv.? Trodde jeg da. Kroppen blir vant til lite inn og hvis en spiser mye igjen da kan det ta tid før alt dette kommer seg og setter i gang ordentlig igjen. Sikkert noen som har noe vitenskapelig.

Synes lavkalori har et litt ufortjent utelukkende dårlig rykte her jeg da.. Akkurat som med lavkarbo finnes det rette måter å gjøre det på og det finnes hårreisende feil måter å gjøre det på.

Noen mener sparebluss er tull og tøys, men jeg har sett veldig gode forklaringer på hva som skjer med stoffskiftet osv, som gjør at for lite næring gjør at kroppen sparer, men det var det å finne det da.

Våkner vel noen kloke hoder snart.