Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-11, 02:11   #48
ToreH
Gjest

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er jo halv skatt i desember, det hjelper jo ofte ganske mye. Syns ikke 15 000 alt i alt er så hårreisende mye egentlig. Regner med man fort er oppe i det om noen år når lillegutt vokser til og det muligens er noen tantebarn å spandere på også.

You just wait and see... når våre tante og onkelbarn kom over en viss alder så tredoblet prisen på julegaver seg ja gitt.
for ikke å snakke om egne unger. Før kona og jeg fikk egne barn brukte vi kanskje bare rundt 5-7 000 totalt, men nå ligger vi på det tredoble ja....

Unger er dyrt uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Min mor lager ting selv siden hun har fryktelig dårlig råd. men ser at det håndarbeidet hun lager og gir bort er verdt adskillige tusener på nett. Jeg blir mer glad for hennes håndarbeid enn om noen gir meg en hodelykt til 3-4000,- Særlig siden jeg har en 3-4 drittdyre hodelykter fra før.... Forresten så kjøpte jeg meg en sykkellykt her forleden til 6000,- som førjulsgave til meg selv. Lykta gir 1040 lumens og forandrer stummende mørke til dagslys i skogen når jeg sykler. Herlig.

Svar med sitat