Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 16:35   #15
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lurer på om jeg skal gå til legen og ta blodprøver...

Opprinnelig lagt inn av komkari

Det er nå heller ikke slik at det en har høye verdier fordi en er tykk. Jeg har sett mange slanke, ja nesten radmagre personer som har hatt kjempehøyt kolesterol. Genene har også veldig mye å si!

dette er veldig sant. jeg må bare fortelle hva søskenbarnet mitt sier. min mor er kjempetynn, hun er ca 170 cm høy, og veier rundt 45 kg. søskenbarnet mitt derimot er omtrent like høy, og veier tre ganger så mye... har sa til mamma en gang at "jeg er feit på utsiden, men det er godt mulig at du er feit på innsiden"
Jeg syntes det var så beskrivende, for han har fakisk ikke høyt kolesterol (nå er mammas helt fint også da, men det viste ikke han)

synes bare den kommentaren er så bra