Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-11, 16:43   #11610
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, det er vel et ganske utbredt fenomen, bare at noen merker det mer enn andre.
Det hadde nok vært en ide å sove litt ekstra pga skuldern, men er redd for at jeg skal bli helt avhengig av den søvna og at jeg bare skal bli ENDA mer trøtt hvis jeg ikke får den, når det er back to normal life.

Ja, sant det, noen merker det mer enn andre . Jeg må sove hver ettermiddag, og det er ikke alle med ME som trenger det ...

Skjønner det med å være redd for å bli avhengig, og det kan sikkert bli sånn en periode, men det tar ikke lang tid å venne seg til nye vaner, 2-4 uker har jeg nettopp lært. Da kan du jo ta i bruk noen sånne teknikker når den tid kommer, og så la kroppen din få den hvilen den trenger i form av søvn i mellomtiden

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt