Kanskje vi bør innføre rasjonering på tynnribbe også??? Var tomt i butikken i dag ila et par timer. De aller fleste rasker med seg 5-6 pakker ifølge butikksjefen. Men skal man sutre av den grunn? Får vel bare vente til de får inn ny forsyning da, kanskje...eller velge annen ribbe. Å bli sur fordi kvinnen eller mannen foran deg tar de 5-6 siste pakkene med ribbe er da ikke egoistisk i det hele tatt. Jeg regner med at de som tar mat, samme hva det er for noe har bruk for det. Btw, så kostet tynnribben 29,90,- pr kg og det er visstnok billig. Jesus, makan til snurte brukere her inne på forumet over "little details" er jammen ikke daglig kost... Hva er det neste? Mangel på rømme/creme fraiche og skal man da ikke få ta med seg 10-20 bokser heller da? Eller mangel på egg? Setter til livs 24-30 egg i uka og siden eg handler 1 gang pr mnd, så rasker jeg med meg 8-10, helst 12-14 pakker når jeg handler. Klart det er stusselig for han bak når jeg tar de siste pakkene, men jeg gidder da ikke løpe og handle hver dag heller da. Uøkonomisk er det også. Hilsen en som er superegoistisk og tør innrømme det.... PS! Jeg gir forøvrig ikke ei krone til veldedighet heller siden jeg betaler skatt.