Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 20:18   #18
L@dy jojo
Medlem

L@dy jojo sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 53
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Rense kroppen?

Opprinnelig lagt inn av MarenM, her.

Jeg føler jeg har så mye avfallstoffer og tull som har samlet seg opp i kroppen min og gjør meg oppblåst og litt forstoppet - og lurte på om noen av dere har noe tips til hvilken mat/drikke som kan virke rensende og balanserende på kroppen? :-) Jeg føler jeg trenger en kraftig detox, men er kritisk til type sykehusdietten og suppedietten.

Jeg er takknemlig for alle råd. :-)

Hei, jeg har også følt meg som deg. Jeg dro og tok detox-fotbad, jeg skal love deg at det kom mye dritt ut!!! (unnskyld språket)
Jeg følte meg 5kg lettere hver gang jeg var til behandling, anbefales på det sterkeste!!

I tillegg ville jeg sluttet helt med høy-karbo, den maten legger seg som en tung ball i magen og man blir oppblåst og uvell.

I tillegg vil jeg annbefale å drikke urteteer, de er veldig effektive.
Brennesle for urinvei og hud, mariatistel for lever og blodrens, en annen som smaker kjempe godt er rense teen fra merket Closter urter,
men vær forsiktig med denne, mer enn to- tre kopper gir deg diare i starten.

Ellers så er er det viktig å drikke masse vann for å hjelpe kroppen å skille ut avfallsstoffer.

Grønne grønnsaker frakter med seg avfallsstoffer ut av kroppen og fungerer som syrenøytraliserende, dette er et måste om du skal rense kroppen.

Om du kombinerer alt dette over, får du en skikkelig "make over" innvendig

L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat