|
Sv: Noen som kan fortelle meg om jeg gjør det riktig?
Opprinnelig lagt inn av Karin
Men du kan ikke være "bare" deg samtidig som du er HELT mamma. Så jeg syns du skulle vente med å tenke "slanking" til etterpå. Kanskje går du underveis ned mer enn du hadde trodd. Kanskje ikke. Jeg skjønner godt av egen erfaring at man ønsker å bli smal og se flott ut igjen, og gå inn i en del klær og så videre - men er du DEG nå, eller er du MAMMA? Jeg mener at man kanskje må gi et år eller fem når man er mamma på ordentlig - og det ser og skjønner jeg jo at du er!
Hei!
Jeg forstår godt hva du mener, men det er jo ikke snakk om at jeg skal ut i arbeidslivet, eller "realisere meg selv" på noen måte...
Jeg har bare et ønske om å se igjen den "gamle" kroppen min før jeg passerer 30 Forventer ikke at den skal bli som før! Bare så jeg har nevnt det
Og jeg er liksom litt utålmodig av meg nå...sikkert fordi jeg har gått ned ganske fort de andre gangene... Gikk ikke ned alle kiloene, men en god del.
Nå har jeg begynt å trene 3 ganger i uken , i tillegg til fysio en til to ganger i uken... Ellers så er det jo mye trim i alt husarbeidet da
Vel,vel...det blir spennende å se hvilke resultater jeg har å vise til ved juletider

|