Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 13:34   #26
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Senhøstes pleier vi å dra en tur over til Sverige, og der hamstrer jeg Belgiske trøfler eller annen sjokolade til onkler og tanter. I år ble det 14 pakker belgiske trøfler til 18kr eska. De fikk det samme i fjor -og tilbakemeldingene var at de var veldig gode. I tillegg har -nille servietter til 5 kr pakken nå, så det blir også med i gaven. Dermed fikk jeg unna en haug av julegaver til 23 kroner stykket. I tillegg vet jeg at de som får gaven synes at konfekten smaker godt.

Jeg vil gjerne ha en eske sjokolade og servietter eller talglys f.eks., synes det er kjempekoselig med slike gaver jeg. Har flere ganger gitt bort en liten kurv med f.eks. litt eksklusiv kaffe, te, kandissukker, noen fiiine konfektbiter og et fint krus og det blir i alle fall godt mottatt.

Forleden dag kom jeg over en gave vi fikk for noen år siden, en hjemmesydd (type kjøpt på julemesse...) serviett-eske-holder i et stoff som ingen ved sine fulle fem vil ha på bordet... Sånn blå-lilla-rød-gult-grønt-sinnssyktmønstrete stoff i 80-tallsstil. Lille Gubben har garantert glemt den så jeg tror den skal få avgå en stille død i ettermiddag. Lurer på hvem som ga oss den der egentlig...?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat