Ja. jeg har tatt blodprøver både før og 3- 4 mnd. etter at jeg startet med ketolysekuren, slik Torkil anbefaler. Hadde riktignok verdier innen normalområdet første gang, men resultat siste gang var;Den dårlige kolosterolet hade gått ned og det gode kolesteroet hadde øket! Kjempefint! Og som du ser Karin skiller også de norske legene mellom de forskjellige kolesteroltypene. Det er nå heller ikke slik at det en har høye verdier fordi en er tykk. Jeg har sett mange slanke, ja nesten radmagre personer som har hatt kjempehøyt kolesterol. Genene har også veldig mye å si! Jeg har aldri hatt noe problem med å få verdiene, og jeg ber alltid om å få en kopi av besvarelsene. Ikke noe problem det! Vi har jo alle innsynsrett i våre journaler, så jeg skjønner ikke hvorfor noen leger holder det tilbake! Så jeg anbefaler deg virkelig å gå til legen for å ta en "helsjekk" Iset! Ta gjerne med listen over prøver Torkil anbefaler før en starter med ketolysekuren, den er sikkert like aktuell for alle ketogene dietter. Lykke til!