Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 00:16   #2321
Simba1
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har de siste to årene mistet motet og gått på en kjempesprekk hver gang vekten har stått stille. Men etter jeg startet Ed, så har tankene mine rundt mat, vekt og slanking begynt å forandre seg.....jippi....jeg stod stille i 10 dager og det var så som så med motivasjonen. Men av en eller annen grunn, så holdt motet seg på topp, for jeg visste at det er nesten umulig å ikke gå ned på denne kuren med sånt kaloriunderskudd og karbounderskudd. Og plutselig løsnet det Tenk hvis du om noen få dager har gått ned 3 kilo som forrige gang? Da er det ikke 5 men 8 kilo på 5 uker

Jeg veier meg hver dag nå, ikke fordi jeg tviler på at vekten går ned, men fordi jeg vil sammenligne datoene og vekten med syklusen min noen mnd for å forstå kroppen min bedre. På den måten sprekker jeg gjerne ikke så lett de gangene det står stille når jeg går over på vanlig lavkarbo.

Mannfolk bør prise seg lykkelig av å slippe dette tullet, for i tillegg til at vekten vår står stille...eller helst GÅR opp....1-2 ganger i mnd, så har vi gjerne søtsug og blir sur og grinete på toppen Vekten fra dag til dag, eller uke til uke, er et resultat av flere prosesser i kroppen og er ikke en fasit på hvordan det står til med fettforbrenningenDu slanket ikke vekk 3 kilo fett over natten forrige gang, så det er grunn nok til ikke å stole på vekten. Stol på at det virker du, og "kos" deg med maten.....vit at du er på rett vei

Jeg heier fremdeles masse på deg

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat