Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 22:31   #525
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Halloen, godtfolk! Hvordan går det med dere?

Jeg har vært på vekta og kan notere et tap på 800gram siste uke. Dette tapet kom straks etter forrige veiing og jeg har siden da stått stille, gått litt opp og litt ned igjen.

Vekt i dag er 75,8kg og jeg kan feire et aldri så lite jubileum. Dette gir et totalt tap på 17 kilo siden jeg startet opp i slutten av juni. I tillegg vet jeg at jeg på et tidspunkt i våres veide enda 2 kilo mer. Tanken på at jeg har tatt av 19 kilo er helt vanvittig!!!

Jeg har et utfordringsmål for meg selv som er 1,5 kilo unna frem til jul. Det håper jeg kroppen min er villig til å la meg klare. Jeg fortsetter med å spise min mat og trimme min trim, men velger nå å redusere litt på trimmen. Dette for å se om jeg får litt mer overskudd i hverdagen i betalt. Prøver ut dette. Det har blitt mye trening.

Jeg håper det kommer en oppdatering fra dere andre også og at deres dager er gode!

Gratulere Lindemor for et fantastisk resultat!!! Du kan virkelig være kjempe stolt av deg

Jeg glemte å veie meg i dag tidlig, men skal ta det i morgen. Jeg tror jeg ligger på ca 81.7 så det har nok ikke skjedd noe særlig. Men jeg gir dere en update i morgen

Ellers er humøret på topp, jeg er noe matlei for tiden. Men det blir jeg alltid i perioder. Jeg er en "vanespiser", altså jeg spiser den samme maten over en lang periode også går jeg lei av den. Så må jeg finne på noe annet å spise og i den perioden blir jeg litt matlei :P

Svar med sitat