Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 04:04   #20
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Ser du på åndenes makt

Ser ikke på det jeg, nei.

Jeg har spådd folk i både kaffegrut og tarot, for å si det på den måten... Og alt imellom, hvis det sa noe...

Jeg har kjent veldig på den der med å være redd for hva man plutselig kan komme til å se, men den er borte nå.

Jeg er veldig trygg på meg selv i sånne sammenhenger, og dermed også på sånne "overnaturlige" greier. Har møtt litt av hvert, men det har ikke fått meg til å tro på noe av det! Kanskje littparadoksalt? Vet ikke jeg...

Men jeg vet at jeg har såkalte "evner" til både ditt og datt... "Synskhet", ja... Kanalisering, ja... Og en del annet... men jeg bruker det meget skjeldent. Og det er vanligvis ikke noe "overnaturlig" som ligger bak.

(Ja, jeg har renset hus og sånt...)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat