Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 19:28   #4771
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Uff, stakars deg, Pruttis vennen! Sender eg en kjempestor trøste, oppmuntrings og god bedring klem Håper du kommer deg raskt på beina igjen. ta vare på deg sev1

Kjempekjekt med Tromsø-tur da - treffe gamle venner og Fiskeren Håper det får deg i bedre form. Ta gjerne fiskeren hjem som malingshjelp ja

Når det gjelder det søte i alle kaker eller andre søte ting, så smaker jeg meg alltid fram, bruker aldri oppskriftene nøyaktig. Som søtning bruker jeg også nesten alltid en blanding av sukrin og stevia, og da må jeg nesten smake meg fram, steviaen demper den kalde smaken av sukrin, så de to er faktisk helt perfekt å blande, gir maks "naturig smak". Har fremdeles litt kake igjen, så jeg skal straks ha meg et stykke til ettermiddagskaffen

Har nettopp vært og hatt en ganske god time hos healeren min. Litt fysisk og psykisk utmattende, men heldigvis på en god måte. Føler litt at jeg har jobbet meg igjennom en del ting og begynner å få bedre grep på meg selv gjennom kombinasjonen healer / psykolog, og det føles bra å kjenne at en er på riktig vei

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat