Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-05, 02:47   #30
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor ofte går du på do og gjør nummer to?

Jeg tror bestemt at fiber har mye å si. Jeg hadde hemorrhoider etter siste svangerskap (19 år siden...) og fryktelig forstoppelse og treg mage, og min vidunderlige lege sa fiber!fiber!fiber! (Etter min mening nå glemte han å si vann!vann!vann!)

Jeg har som nevnt sloss med magen i mesteparten av livet mitt, men nå spiser jeg en syltynn skive "Ingers rugbrød" hver morgen, og drikker minst en halv liter vann til, pluss da minst halvannen liter senere på dagen - oftest mer. Det har gjort at magen min er mer regelmessig enn den noen gang har vært. Og jeg var knallfornøyd den gangen jeg fikk regelmessig avføring en gang per uke! Det var nemlig en voldsom forbedring fra det som var! For den gangen var det en gang per 2 uker hvis jeg var heldig... hvis ikke var det skjeldnere og mye, mye mer smertefullt. Nei huff, jeg er veldig fornøyd med sånn det er nå. Og om min mor hadde levd ennå, ville hun også ha vært kjempefornøyd, for hun var svært bekymret underveis.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat