Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-05, 20:02   #196
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Iset

Takk for info om ketosestix, Ziggy. Når jeg tenker på det så er det jo egentlig ganske dumt å bruke dem på en måte, iallefall om man har spiseforstyrrelser og sliter med "alt eller ingenting"-tankegangen, for da vil iallefall JEG kanskje tenke "oj jeg er ikke i ketose idag, nå er alt ødelagt og jeg kan bare fråtse og spise alt jeg kommer over". Så jeg vil IKKE bruke stixene denne gangen.
Jeg ser heller på vekta og målebåndet (en gang i uka), og kjenner på klærne.

Se der ja... DET er litt av en innstilling det... men du... en bedre måte er å gjøre som Skaldeman, og bruke et tau som du lager en permanent knute på etter målet ditt nå... da får du virkelig syn for segn på hvordan fremgangen din er... for husk at vekta kommer til å fyke opp og ned... det er det der med hormoner og sykluser hos dere jenter...vet du

Da er det bedre å ta frem tauet som du har "forseglet" knuten på, og se for egne øyne at ...jøss her er det etter hvert blitt romslig gitt!!!

Og så er det ikke så følsomt for hormoner, sykluser, vann i kroppen p.gr. av salt mat eller lignende... som vekta ofte er...

Samtidig er det mye bedre enn målbåndet og, fordi man ikke blir så fokusert på tallene, men heller på passformen til tauet... og så slipper man å lure på om man strammet like mye/lite forrige gang man prøvde det...

Knute god ide spør du meg....

Sist redigert av Ziggy : 06-11-05 kl 00:23.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat