|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Koselig å få sønnen hit igjen i dag, ja, savner han når han ikke er her Men er jo godt for han å være sammen med faren sin også, så jeg har alltid prøvd å ha fokus på det - finne best mulig ordninger for barna
Lagde en deilig gryte til oss til han kom i dag forresten: Masse kjøtt, litt bacon, stekte opp og la lagvis med masse grønnsaker, blomkål, løk, paprika, sopp, brokoli, asparges i en ildfast form. Kokte sammen halvt om halvt med flløte og rømme, tilsatte masse krydder og en god klatt smør, helte dette over kjøtt/grønnsaksblandingen, ost på toppen og gratinerte. Namnam
Så spennende å være på husjakt, Nysgjerrig Nok, håper det dukker opp noe du er fornøyd med. Jeg tror jeg er stikk motsatt av deg når jeg kikker på hus: "det må ha potensiale", det vil si riktig beliggenhet og stort nok i areal, men aller helst vare en del som må endres på, slik at jeg kan fikse ting akkurat sik jeg vil. Med en gang jeg kommer inn i et potensielt hus begynner jeg å bygge om oppe i hodet mitt
Har ikke laget noe i stand til advent jeg heller, er striks på det der med 1.des.... Venter egentlig med all julepynt til lillejulaften, starter jeg å pynte for tidlig blir jeg bare lei all pynten før jul Er ingen spesielt julete person tror jeg.
Nå er det vel snart på tide å krype til køys, natti natt!
|