Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-11, 22:54   #4766
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Din hund Prutti?? Hva er det for skapning da?
Er den redd for været eller fordi den er ukjent hos deg? Misunner deg været jeg da - elsker styggvær! Her er det bare litt vind, fortsatt varmt (ca +7-8). Gleder meg egentlig til snø, selv om jeg setter pris på den lange høsten.

Var det kos med besøk av flørten da? Gir han deg ikke noen ekstra pulsslag i det hele tatt? Kan du se om det har noen effekt på han at du ikke lengre bryr deg så mye? Det høres hyggelig ut i alle fall.

Høres godt ut med late dager Bente (mis)unner deg det. Jeg funker også sånn at jeg snur døgnet så fort jeg har mulighet, ihuga B-menneske. Godt å "få hjem" sønnen igjen? Godt å være alene også kanskje?

Jeg har nå vært hjemme hos foreldrene mine å spist middag, mmm - ribbe og verdens best saus. Måtte ha litt av den, men styrte unna potetene. Har vært på visning i dag også...lyst å kjøpe hus, men finner ikke helt det huset jeg har lyst på. Som huset i dag: nydelig 1. etasje, helt ok 2. etasje - men kjelleren?? Håpløs liksom. Jeg trenger ikke 2 stk tekniske rom, jeg trenger ikke vinkjeller, ei heller svømmebasseng eller bomberom...(!) Ikke bare at jeg ikke trenger det, men jeg vil ikke bruke penger på det heller. Da vil jeg heller ha noe annet liksom, størrre hage, kanskje litt større rom - tja: vet ikke helt. Men det er lettest å se hva man ikke vil ha når man er på visning...
Ja, ja - nå har jeg tittet så lenge etter det rette huset at jeg har slått meg til ro med at det sikkert dukker opp når tiden er inne. Har det ikke travelt og er ikke desperat - og dessuten er jeg lettere engstelig for å kjøpe noe jeg ikke egentlig vil ha... Tar meg tid jeg.

Har ikke fått fram jula enda heller...er vel 1. søndag i advent i dag. Hm, - det får vente til 1. des. Gleder meg da, og er egentlig keep på å hive meg rundt nå, - men det tar jo tid og energi, og jeg vil ikke starte arbeidsuken med en alt for sliten kropp..

Damene da?

;-) Klem!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat