Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-05, 09:59   #180
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Hei Sten Sture....

Ser du er ofte inne og leser på OE tråden her inne selv om du ikke deltar aktivt...lurer derfor på hva syns du om den informasjonen som er lagt ut her så langt??? Funnet noe du synes er interessant???

Ja, jag går i Kwasiniewski-skola hos dig Ziggy! Detta är en mycket spännande tråd. Jag hinner inte läsa ordentligt just nu, men jag kopierar många av era tankar och frågor och lägger dem i en särskild mapp. Jag ska läsa detta ordentligt om en månad ungefär. Jag ska också beställa Kwasniewskis första bok. Har du en länk till den? (Jag tycks inte få tillbaka min Homo Optimus. Den är utlånad till en typ 1-diabetiker och jag tror att man följer råden i den. De får behålla boken.)

När du så småningom läst min bok vore det kul om du beskrev likheter och skillnader mellan de två modellerna. Det vill jag gärna vara med om att kommentera.

Må så bra alla, och grattis Ziggy! Du gör ett fantastiskt arbete!

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat