Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-05, 09:08   #14
Marihøna79
Juniormedlem

Marihøna79 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Marihøna79 er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan fortelle meg om jeg gjør det riktig?

ja, ammingen er viktigere enn vekta, det er jeg enig i!
Jeg har jo fire barn, men de tre andre har jeg ikke hatt melk til, så det er jo veldig deilig nå som babyen får mer enn nok :-)
Han la på seg 350-450 gram i uka de 6 første ukene :-) Så gikk det ned til "bare" 250-350 gram. Blir spennende å se til uka hvordan vekta hans er.

Jeg har jo den ene boka til Lindberg liggende, så det er vel bare å begynne å kokkelere litt.
Må innrømme at det skal bli deilig med litt frukt ja!
Denne Atkins kjører en ganske tøff linje...
Nå er det jo ikke så lenge før vi kan begynne med litt velling/grøt, så kanskje jeg får kjøre løpet da.
Jeg ammer jo fortsatt 2-3 ganger om natten + at jenta på 15 mnd pleier å våkne et par ganger (og gjerne vekker han på 3! hehe!). Hvis jeg kunne fått babyen til å sove rundt, så hadde det vært deilig.

3 tette svangerskap med bekkenløsning har lagt igjen 15-20 ekstra kilo på min 163 cm høye kropp.
Men jeg trodde at nå som jeg fikk til å amme og tydeligvis produserer fløte - ikke melk, så skulle jeg rase ned i vekt.
Jeg mistet ca 14 kg de første 14 dagene, så var det brått stopp...
Noen som vet hvorfor jeg har stått stille siden 14 dager etter fødselen?
Og noen som vet hvorfor jeg ikke gikk ned med Lindberg sitt kosthold?
Holdt på en mnd for ca 2 år siden. Gubben gikk ned 5 kg, guttungen på 12 gikk ned 3-4 kg, men jeg mista ikke et gram...
Har jeg tatt for mange pulverkurer oppigjennom? Og slankepiller som ikke virker...hehehe?

Marihøna79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins, men går nå over til Lindberg... Svar med sitat