|
Sv: Går jo bare opp!
Opprinnelig lagt inn av hoppeballen, her.
Føler ikke behovet for mer karbo akkurat nå. Ligger jo på ca 10% karbo noe som egentlig ikke er så lavt.. Spiser ubegrensa grønnsaker og knekkebrød som mellommåltid om jeg har lyst på. Tenkte å begynne med litt bønner og linser etterhvert også. Er nesten sånn at jeg har glemt at alle karboalternativene eksisterer.. Har liksom ikke spist det på så lenge.Får se hvordan dette går da jeg er happy med inntaket nå. Eneste er vel at jeg muligens spiser litt mye protein? Ligger på ca 30% protein.. Og da begrenser jeg meg litt. Er jo så glad i proteinshakes! Og det er så enkelt 
Skal sies at jeg trener 5-6 ganger i uka. Ca 4 timer styrke og 5 timer cardio.
Disse fordømte siste 5 kiloene altså! 
Hmm, høres nå ut som du spiser temmelig bra da, vil ikke si at kostholdet ditt er problemet.
Men de siste 5 kg, hvordan vet du at det er akkurat 5 kg? og ikke 1-2 eller 7-8?
Kan du si noe om hva slags kardio trening du bedriver og i hvilket pulsområde du trener i? Det kan hjelpe meg å si noe om hvordan det ser ut.
Styrketreningen, hva slags øvelser og type trening snakker vi om her ?
Ofte så kan trening bli for monotont. Ser mange som trener kun step, spinning og de samme øvelsene på apparater i måned etter måned. Klager over fremgang og det er jo ikke så rart.
Så si meg opplegget ditt og hvor lenge du har trent med dette, så kan jeg kanskje hjelpe noe på treningsfronten iallefall.
|