Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 21:57   #17
Kine87
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Kine87 er på en erverdig vei

Sv: Hva skjer med vekten min?

Takk for svar cherry

Jeg har hørt at ketolyse er anbefalt med de med + 10 kg i overvekt. Men er det dermed sagt at det er farlig/skadelig for andre?

Trente mye før sommeren, Og (u)heldigvis er jeg en av de som bygger muskler raskt. Men det er kun på de stedene jeg ikke har så mye fett. Som armer og legger. Men merket fort at de stedene jeg har ekstra fett på som lår og mage kun ble hardere, men ikke definert eller mindre. Kanskje tvert i mot. Derfor tror jeg at jeg må ned i vekt før jeg kan begynne med styrketrening igjen. Dette er kanskje helt feil?

Den største grunnen til at jeg trives på ketolyse er som nevnt at jeg slipper den dårlig samvittigheten. Jeg mistenker at hvis jeg øker på karbene og har større slingringsmon at jeg lettere vil kunne skeie ut, med påfølgende dårlig samvittighet..

Jeg må bare si wow til din din vektnedgang. Det er imponerende Angående vannvekt. Hvor mange uker går man ned i vannvekt? Jeg gikk opp til ca 65 etter mye av og på fra lavkarbo i sommer/høst. Har nå gått ca 3 uker på ketolyse, med unntak av en skikkelig utskeielse. Som nevnt gått ned til 62,2. kan alle disse kg være vann?

Ja det hadde vært spennede og sett hvordan det går med så med kalorier. Du trener sikkert mye? Er det forresten veldig dyrt med pt?

Det du beskriver høres ut som litt fedonish eller er det helt feil?

Ble endel spørsmål dette

Kine87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat