Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 18:52   #24
ToreH
Gjest

Sv: Erfaringer med periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Spiste slik før, men syntes det var litt vanskelig mht treninga.. Var ikke noe særlig med intervallspinning på tom mage.. Ikke harde styrkeøkter heller. Følte liksom prestasjonen ikke akkurat var helt på topp.

Nå spiser jeg litt før trening og litt etter og venter til jeg blir sulten med dagens første skikkelige måltid.. sånn sett blir det på en måte IF, men ikke helt

Faktisk helt jævlig med intervalltrening på fullstendig tom mage vil jeg si.....Ingen, og da mener jeg ingen, skal komme å påstå at man får maks utbytte av å trene kvalitetsøkter på fullstendig tom mage tilvenning eller ei.
De som sier at "joda det fungerer", trener ikke hardt nok, riktig nok og de er langt ifra i særlig god form fra før...

Eneste gruppen jeg vet om som gjør dette er bodybuildere som skal "deffe", men å være i en deffe periode er ikke akkurat sunt for kroppen. Men alle vet jo hva konkurransebodybuildere er villig til å gjøre for å få den største og best deffede kroppen...

Hadde vært moro om antidoping WADA hadde testet bodybuildere en gang.

Men, at endring av når man spiser kan påvirke en vektreduksjon, ja det er en annen sak.

Sist redigert av ToreH : 26-11-11 kl 18:57.
  Svar med sitat