Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 13:34   #4765
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Å, stakkars liten vovs, sikkert godt å krype inntil deg da. Her har det også blåst godt, men langt midlere enn lenger nordpå. Men det påøser ned - eller det pøser sidellengs er vel et riktigere uttrykk. Må en tur opp på butikken for å kjøpe mat, men i dag tenker jeg det blir korteste veien opp og ingen tur utav det. Været innbyr helst til innedag

Smartingen som ser på resultatene før de er offisielle Legen vil sikkert gi deg et råd om hva som er det beste å gjøre i forhold til bihulene, håper jeg. Du kan i alle fall ikke ha det slik, så forhåpentligvis fins det en god behandling.

Koselig at du og Flørten kan være så gode venner selv om dere hadde noe på gang en stund, det kan ofte bli litt vanskelig da, så imponerene at dere får det til å fungere så godt

Siden jeg sov til langt på dag i går, kom jeg meg ikke i seng før sent i går, og sov igjen til langt på dag i dag - ja,ja halv elleve - elleve er langt på dag for meg Derfor har jeg ennå ikke kommet til dagens første måltid (hehehe kan vel ikke kalle det frokost da). Har alltid probemer med å spise like etter at jeg har stått opp. Egg og bacon er det jeg har i kjøleskapet i dag, så det får bli frokost. Så får det bli litt mat-shopping før jeg bestemmer resten av helgas meny. Har veldig lyst på pizza i grunnen, så mulig jeg lager meg det og fryser ned restene i luncbokser til sønnen. Han har vært hos faren denne uka og kommer hit igjen i morgen kveld. Han blir alltid så happy når han får en lunchboks med overraskelse i, så det kan kanskje være en god ide

Ellers vet jeg jammen ikke hva jeg skal bruke dagen på. I går var det salsafest, men jeg var ikke helt i form til å gå, og i dag er det ikke noe som skjer, hmmmm. Burde sikkert gått på festen i går, så ville jeg kost meg med ikke å ha noen planer i kveld....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat