|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Gud mårning!
Her har det gått i uling og bjeffing hele natta, stakkars lille krypet var redd for alt bråket utenfor. Halv fire resignerte jeg, og hun sov under senga mi til rundt halv 7. Da kom det et hump i senga, og en liten krøllert ble så redd at hun måtte kose litt. Så sov vi til halv elleve. Stormen bråker faktisk mer enn den kjennes. Jeg er jo vant til vær og vind, men dette? Skjønner ikke hvorfor det har vært så blåst opp i media 
Flørt var på besøk i går, vi så film og så big brother. Helt casual, greit med en venn.
Var i MR i går, og siden jeg jobber i datasystemet, så gikk jeg inn i journalen min og lytta på den beskrevne undersøkelsen. Det blir vel skrevet om en uke eller så, men kan ikke si noe til legen om resultatet.....
Alt fint i hjerne og i nakke, så ingen nerver i klem eller noe slikt. Anmerket en cyste i sinus maxillaris, hvilket er bihulene i neseregionen. Ikke vet jeg hva vi skal gjøre med det. Jeg har jo prøvd å ignorere bihuleirritasjonen min i flere uker nå.
I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Lage noe mat og bare slappe av. Enn dere?