Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 11:50   #1
Babydoll89
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
Babydoll89 er på en erverdig vei

Løs hud etter vektnedgang

God morgen mennesker,

dette er min første post her på lavkarbo.no, meget mulig det allerede står noe om dette i en annen tråd men ettersom det varierer veldig ifra person til person angående dette - tenkte jeg og opprette min egen tråd.
Jeg har så langt tilbake jeg kan huske vært overvektig. Vært innom diverse slankemetoder men føler jeg endelig har funnet min vei. Har siden august måned holdt meg mer eller mindre til et lavkarboholdig kosthold. Og dette har hatt god effekt!
Er en 22 år gammel jente, 164 cm høy, og har det siste året ligget på omtrent 85 kg. Ofte pluss, sjeldent minus.
Nå har jeg endelig kommet meg ned på en relativt stabil vekt på 74 kg, ikke langt unna mitt neste delmål som vil være 69,9 kg.
Tar tiden til hjelp og stresser overhodet ikke med å gå ned et gitt antall kg per uke så sånn sett greier jeg meg fint.
Det eneste som har begynt å plage meg litt er tendenser til løs hud. Midjen min har naturlig nok blitt mye mer markert, men jeg ser også folder av hud. Jeg vet at trening mest sannsynelig vil hjelpe mye på dette, men har dere noen helt konkrete tips til treningsmetoder som vil være gunstige?
Dette ble langt, håper på respons :-) Må innrømme jeg har blitt ganske dårlig på treningsfronten i det siste og føler jeg trenger et lite spark i baken :-)
Drømmen er å nå 65 kg innen sommeren er eher

Babydoll89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat