Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 11:47   #89
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Novemberutfordring

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Deltar du på konkurranser da? Det er jo ofte et meget godt mål på hvor god form man er i. Løpstester eksvis. Det er moro å ta disse vo2 max testene, fordi da får man så direkte tilbakemelding på fremgangen. Blir lettere å se om treningen gir fremgang etc.
Tok en Vo2max test for mange år siden, og hadde vært moro med en nå for å se om kroppen faktisk er blitt bedre, eller om følelsen min bare lurer meg...Jeg synes jo selv at jeg både føler og ser bedre ut, men det trenger jo ikke stemme hehe.

Neida. Jeg har ikke deltat på en eneste sportslig konkurranse i hele mitt liv.. hehe. Har dog tenkt tanken på at det kunne ha vært moro så det får bli målet for 2012.

Jeg er ikke så veldig opptatt av fremgang og hvordan jeg ville ha gjort på det tester, for min trening har egentlig en annen motivasjon og er et ledd i det å holde meg friskest mulig. Det er min innsats i rehabilitering av en kropp som ikke fungerer uten nettopp trening.

Litt moro er det jo å kjenne på at formen er god og når andre på tøffe kondisøkter virkelig sliter med å henge med, så gjør ikke jeg det lenger. Det er gøy. Mer enn det betyr det ikke for meg annet enn at hormonutskillelsen som skjer under trening hjelper meg til å holde meg på bena.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat