Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 23:04   #4763
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hva gjør damene på fredagskvelden da?
Gullrekka?
Her gikk just mannen på jobb, og jeg nyter å ha hjemmet for meg selv. Bare meg. Ok det for min del nå, hehe, sikkert for hans del også. Selv om jeg har klart å være hyggelig i hele dag. Og det var en kraftanstrangelse i seg selv. Maten er det litt hopp-sa-sa med, - ble ingenting før jeg kom hjem fra jobben - og for å gjøre et tappert forsøk på å ikke eksplodere (!) så ble det litt mumsing. En nevne med tortillachips. Rett ned.

Men - det reddet kanskje husfreden og jeg fikk knallvondt i magen. Godt med ro og en grei lærdom.

Hehehe, han kjenner deg vel godt nok nå, så han tåler det nok, tenker jeg Er i grunnen glad jag aldri har hatt det slik før mens, men nå har jeg vel humørsvingninger nok som jeg har, så hadde kanskje ikke merket det uansett

Her er det litt tv titting og litt bok. Kjøpte Liza Marklunds siste bok her om dagen og koser meg med den.
Prøvde meg på et lavkarbo bakverk her tidligere i dag som jeg hadde håpet jeg kunne bruke som utgangspunkt til et slags julebrød til jul. Men syns ikke det ble særlig vellykket, så jeg må nok lete videre... Hmmm kanskje jeg skal gemme hele greia, vanskelig å få til slike brøderstatninger på lavkarbo

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat