Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-11, 22:29   #4762
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hehe - hva er det sjangeren heter igjen - sånn "sykehusromantikk"? For voksne liksom? Og legen fikk med seg at du skrev det eller?
Men du - kjipern at du er syk da. Hva kommer det av? Nærver i klem? Jeg vet fint lite om sånt, men kjenner jeg er glad du jobber på sykehuset når du først synes det er en god idè å jobbe samtidig. Ta vare på seg selv, ikke sant Prutti??

Hva gjør damene på fredagskvelden da?
Gullrekka?
Her gikk just mannen på jobb, og jeg nyter å ha hjemmet for meg selv. Bare meg. Ok det for min del nå, hehe, sikkert for hans del også. Selv om jeg har klart å være hyggelig i hele dag. Og det var en kraftanstrangelse i seg selv. Maten er det litt hopp-sa-sa med, - ble ingenting før jeg kom hjem fra jobben - og for å gjøre et tappert forsøk på å ikke eksplodere (!) så ble det litt mumsing. En nevne med tortillachips. Rett ned.

Men - det reddet kanskje husfreden og jeg fikk knallvondt i magen. Godt med ro og en grei lærdom.

Gratulerer med hussalg Sanna!! Forstår at du har en del å gjøre da, visninger, pakke, vaske, kjøpe, vaske og pakke opp igjen...Skvise inn litt jul også da. Glad du fikk solgt anyway - og til ønsket pris.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat